Beli Kari :)


Hey , fara nak kongsi la skit . fara dah dapat gaji pertama . hehe . rasa seronok sgt bila dapat pegang duit dri hasil titik peluh sendiri :) sukasuka . apa fara buad dgan gaji pertama ? huhu . dapat-2 ja gaji trus ajak family makan kat luar . kita makan kat seberang perai . nama kedai tu DE PAUH GARDEN . sapa pernah pegi angkat kaki :) . hehe . pastu td pg blanja anak mengasuh mcD . hehe . blanja ncn gaji keja engineer plak kan. fara still kena simpan duit ni smpai akhir bulan :) kena pndai berjimat la kan . but dah bg kat mak setengah dah :) baik tak ? hehehe . nak ckp apa lg erk ? haaaaa , kat tmpat keja fara ada staf yg dah mula tunjuk belang . berani nak bermusuhan . huhu . igt fara perlukan dia sgt kot . ntah laaa . jd tak best bla keja mcmni . nasib baik still ada yg okay . okay laa . taktaw nak merepek apa lg . to muhamad haidar bin mohd rafie . ME LOVE YOU . to you all . I LOVE YOU ALSO :) . hahah . merepek . byeee . have a nice dayyyy :) 






ehhhhhh ehhh . today ni mama nan abah haidar anniversary . smoga berbahagia k ma . doakan fara jd menantu mama :) hehehe :) . fara happy dapat kenal family mama . SAYANG SEMUAAA <3

5 comments:

  1. alhamdulillah, dpt jugak duit gaji pertama ya :)
    lepas ni rajin2 menyimpan tauuu

    ReplyDelete
  2. hi.check out my blog kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ ada handmade jewelry n bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau hadiah wat yg tersyg..

    ReplyDelete
  3. Hi! 안녕하세요~~! We are Twinscraftlife! we sell
    purely handmade products such as pouch,
    phone cover, pencil case, and more cute items!
    쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
    http://twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Секс:) старые проститутки Киева

    Ты непременно должен познакомиться с такой перчинкой как я. Позвони мне, и я окуну тебя в пучину своей обжигающей страсти. Я обожаю интимные игры, а встреча со мной – это настоящий праздник души и тела. Милый в цену за часик входит секс и минетик. Об остальных услугах можешь узна Недостаток воображения предрасполагает к преступлению.

    ReplyDelete